Voorzieningen
De Admiraal is een markant, authentiek en comfortabel gebouw, en heeft circa 3.500 m2 kantoorruimte beschikbaar. Het pand bestaat uit een begane grond en heeft drie verdiepingen. Het gebouw is ruimtelijk opgezet, de kantoorruimtes zijn comfortabel en flexibel in te delen en er is een eigentijdse, representatieve entree. In het gebouw zit een moderne en gezellige ontvangstruimte, een meeting-point voor diegenen die in De Admiraal of omgeving werken en een gastvrije locatie zoeken om relaties te ontvangen of voor een heerlijke lunch of borrel. En: er zijn voldoende parkeerplaatsen.
Neem contact op! Plattegrond & Prijzen
Het full service concept van De Admiraal
Pantry op iedere verdieping (incl. Nespresso koffie voorziening, waterkoker, koelkast en vaatwasser);Huurprijs kantoorruimte inclusief:
- Centrale schoonmaak van algemene ruimtes;
- Faciliteiten en ruimte voor vergaderingen, presentaties of trainingen;
- High speed (draadloos) internet;
- Print, scan en kopieer faciliteiten;
- Centrale ontvangsthal met wachtruimte;
- Dichtbij uitvalswegen (A18 en N317)), bushalte, station en centrum;
- Ruim voldoende parkeervoorzieningen op eigen terrein;
- Fietsenstalling;
- Volledige klimaatbeheersing, water- en elektriciteitsverbruik;
- Post verzend- en ontvangstservice;
- Centrale afvoer afval;
- Toegang tot De Admiraal 24/7;
- Huismeester.
Daarnaast kunnen er diverse service-contracten worden afgesloten voor extra bedrijfsondersteuning.
De Admiraal Business Support
Naar behoefte optioneel af te sluiten:
- telefoon- en secretariële service;
- administratievoering;
- personeelszaken;
- website ontwerp en beheer;
- archief en opslagruimte;
- alarminstallatie met opvolging;
- schoonmaakdienst voor eigen ruimte.
Neem contact op! Plattegrond & Prijzen
Behoefte aan een vrijblijvend maatwerk advies?
Neem dan contact op met
Ron Polman: 0316 – 250 338